קבלו הצעת מחיר

    המדריך המלא לשילוב הכלב ביום החתונה

    יולרבים מאיתנו יש הרבה מקום לאהבה בלב, עד כדי כך שחיות המחמד שלנו כבר הפכו לשותפים פעילים ביחסי הנישואין שלנו. אם זה כבר חלק בלתי נפרד מהחיים-כל המטרה של יום החתונה היא שתתעטף סביב האהוב שלך, אז למה שלא תהיה גם עם הכלב הנאמן שלך?

    הכירו את מלווה הטרנד החם הבא ושתפו את הכלב האהוב עליכם ביום החתונה, כי עכשיו זה הזמן להרים כפפות לזוגות שרוצים להתמזג עם חבריהם על ארבע ביום המיוחל.

    החל מאסוף הכלב בבוקר, לאכפתיות וטיפוח במספרת הכלבים, ללוות את הכלב לאורך כל היום, להתאים את תמונת החתן-כלה לכלה לאביזרים, וכלה בהפיכת הכלב לחתן בחופה על העץ, נשיאה ו הגשת טבעת הנישואין לבני הזוג והצבת הכלב שלח אותה בחזרה לסוף האירוע לפינוק או לזוג.

    בדיוק כמו כל עולה חדש שבונה צוות חלומות לאירוע חתונה, בין אם מדובר בבחירת צלם, די.ג'יי או מעצב שמלות כלה, הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא חיבור אישי. כאן תתפלאו-חשוב מאוד להקים קשר עם כלב. כלב ביום החתונה.

    רוצה לדעת אם הכלב שלך יכול לבצע משימה זו? רגע לפני שאתה מקבל החלטה, עדי ברנע נותן לך 6 טיפים. מסתבר שלא כל חבר קרוב יכול ללוות את חבריכם על ארבע, במיוחד ביום המרגש ביותר בחייכם.

    "הכלב שאיננו מכירים דומה לאדם בלתי צפוי, ולכן חשוב לגרום לכלבים מוסמכים להתקרב אליו, להכיר אותו ולהבין את דפוסי ההתנהגות שלו", הסביר.

    נעים, מקצועי, וכמובן, החתן והכלה ירגישו בנוח לצד האנשים שמלווים אותם ואת כלבם במשך רוב שעות היום.

    זוכי חתונה:

    אתה חייב להיפגש מראש לפני שאתה עוזב. "כשאני פוגש זוג בפגישת היכרות, אני תמיד מבקש מהם להביא את הכלב שלהם כדי שאוכל להכיר אותו. תבין אם זה פחדני, חרדתי או בלתי צפוי. כלבים-כל היכרות עם כלב מראש יוצרת חיבור חיובי להמשך הליווי ".

    הוא הוסיף, "חשוב להבין שכל כלב הוא עולם ומלואו ולכל אחד צרכים שונים. אך כמובן שהרצון הכולל הוא שהכלב יהפוך להיות בן זוג שלם ביום החתונה של הזוג. יעשה זאת מסכים לחלוטין ".

    דמיין את הרגע הקסום הבא: אתה לובש שמלת כלה מקסימה, הוא לובש חליפת חתן מרשימה, הרגע הגעת למיקום הצילום, הוא הגיע פתאום-הכלב האהוב שלך מכשכש בזנבו וזה נעים לראות אותך. הוא עבר ליטוש, עריכה ומוכן לסשן הצילומים המרגש ביותר: תמונות החתן-כלב-כלה שיזכרו לעד.

    "בשילוב אביזרים מגניבים בשלב הצילום, אנו דוג-מן נטפל ונקשט את הכלב בהתאם, מה שמוסיף עניין רב לשלב הצילום", אמרה ברניה.

    לרגע, אתם נראים כמו זוג בסצנה בלתי נשכחת בסרט הוליוודי. לגבי גניבת תשומת לב? אל תדאג, הכלב שלך הוא רק צופה מהסיפור הזה.

    הרעיון הוא להיות שם, אבל לא לגנוב את כל ההצגה.

    חתונות נחשבות בדרך כלל לאירועים קבוצתיים, במיוחד לחתונות שנערכות בישראל. זו הסיבה ש- Dog-Man התייחס לכל הפרטים ודאג שכלבכם ייחשף לסביבת החתונה גם בשלב הראשוני של קבלת הפנים.

    זה נותן לכלב שלכם הזדמנות להסתגל למקום, שהוא הזמן הפנוי שלו להסתובב, לרחרח ולהגיע לאט לאט לאורחים.

    ברנע טען, "מכיוון שהתכנסות האורחים בחתונה היא הדרגתית ואינה מתרחשת באופן מיידי, אנו למעשה מונעים את תחושת הלחץ של הכלב. הוא מרגיש בנוח מאוד מהשלב הראשון ביחד ונחשף בהדרגה לעוד אורחים. עוד ועוד יותר."

    אתם לא תאמינו, אבל באמצעות הכלבנית תוכלו להגשים חלום המאפשר לכלב האהוב שלכם להיות הגבר הטוב ביותר בחתונה שלכם.

    אם תרצה, הכלב שלך יתחיל את הטקס, ילך לפניך על שביל החופה, ואף יתן לך טבעת נישואין במהלך הטקס.

    לזוגות שמתחתנים בחתונה עממית, תוכלו למקם את כלבכם מתחת לחופה, לשבת לידכם או לעמוד לידכם, מה שהופך אותו לחלק בלתי נפרד מהרגע הקסום.

    לאחר שהחתן שובר את הכוס בהצלחה, מספר גדול של אורחים בדרך כלל מציף לתוך החתן והכלה, מה שהופך את הרגע הזה לבמה עמוסה במיוחד.

    מעתה, Dog-Man מספק לכלבים שלך שתי אפשרויות:

    האחד: אסוף את הכלב והעביר אותו למועדון לילה נוח או למקום אחר בשם "מלון לחיות מחמד", כי רוב הזוגות מבקשים מהם להשאיר את הכלב בן לילה (או יותר, על פי בקשה), לטפל בו לטיול ולשמור אותו עד מחר.

    שירות זה מתאים במיוחד לזוגות שאינם חוזרים הביתה לאחר החתונה, או שאינם צפויים להיות במצב אידיאלי, יכולים לקחת את כלבם לטיולי לילה.

    האפשרות השנייה היא להחזיר את הכלב לביתם של בני הזוג במקום לטייל בקרבת מקום לפני השינה.

    לכל זוג יש אינספור צרות ביום החתונה. במקרה שזה לא יקרה, חשוב גם להגדיר כאן את כל נושא הביטוח המקיף. "גם כלבים אחראים לנושאי הביטוח ונושאים באחריות המלאה על הכלב. אני מאמין ש אתה מבין ונמצא כאן. אנשי מקצוע בתחום החיים "אפילו אחד מכל מיליון מקרים", מציין ברנע.

    לדבריו, כחברה המספקת ביטחון לזוגות ולכלביהם במהלך חתונות כעיקרון חשוב, דוג-מן נושאת באחריות המלאה בנושא זה.

    Scroll to Top