קבלו הצעת מחיר

    טרנד חדש – הסעות לחתונה עבור חיות המחמד

    הסעות בעלי חיים לחתונה

    ראשי פרקים

    טרנד חדש: ללכת לחופה עם הכלב הוא גר איתנו, אוכל איתנו, וישן איתנו, אז למה שהעבודה הפרוותית והמקסמת הזו לא תהיה מעורבת אפילו בימים המאושרים בחיינו? ראיינו זוגות שלא יכולים לחיות בלי החבר הכי טוב של אדם אפילו ביום החתונה שלה.

    כלבים הם החברים הטובים ביותר של האדם, ובמקרים מסוימים הם יהפכו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.

    חברת הסעות לחתונה היא בין הבודדות אשר מבצעות את השירות המיוחד הזה.

    הסעות לחתונה לכלב או לחתול האהוב

    הוא גר איתנו, אוכל איתנו, וישן איתנו, אז למה הוא לא משתתף ביום המאושר בחיינו? כולנו יודעים שאפילו היצורים הפרוותיים היפים האלה שווים לחגוג עם בני הזוג ביום חתונתם, והם יכולים אפילו לקחת חלק פעיל בחתונה. הם לא רק צילמו עם החתן והכלה לפני החתונה, אלא שהם רקדו איתם, הלכו יחד לחופה ואפילו הוסיפו כוכבים על עוגת החתונה. טרנד חדש: ללכת לחופה עם הכלב הוא גר איתנו, אוכל איתנו, וישן איתנו, אז למה שהעבודה הפרוותית והמקסמת הזו לא תהיה מעורבת אפילו בימים המאושרים בחיינו? ראיינו זוגות שלא יכולים לחיות בלי החבר הכי טוב של אדם אפילו ביום החתונה שלהם .

    שהכלב האהוב שלי לא יזכה לראות את החופה ? הזמן לו הסעה לחתונה !!!

    כלבים הם החברים הטובים ביותר של האדם, ובמקרים מסוימים הם יהפכו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה. הוא גר איתנו, אוכל איתנו, וישן איתנו, אז למה הוא לא משתתף ביום המאושר בחיינו? כולנו יודעים שאפילו היצורים הפרוותיים היפים האלה שווים לחגוג עם בני הזוג ביום חתונתם, והם יכולים אפילו לקחת חלק פעיל בחתונה. הם לא רק צילמו עם החתן והכלה לפני החתונה, אלא שהם רקדו איתם, הלכו יחד לחופה ואפילו הוסיפו כוכבים על עוגת החתונה. הכלה, החתן וכלב ייחודי ומיוחד.

    הכלה, החתן וכלב ייחודי ומיוחד"תיאו ואנחנו הלכנו עד החופה" עבור עמית ודן, שהיו נשואים בחצר ביתם השנה, אין סיכוי לוותר על התיאו הגור. עמית סיפר על אהבתם ללכת על ארבע: "תיאו כבן 3. הבאנו אותו מחבר כשהיה בן חודש. יש לנו גם חתולה לילי, היא כמעט בת 6 והיא מ בן שנתיים. ג'ואו דא איתנו ". "אנחנו יודעים היטב שהכלב יהיה איתנו ביום החתונה. הוא הילד שלנו. גם החתול איתנו, אבל היא מתחבאת. אנחנו נשואים בחצר, כך שהכי טבעי שהוא יהיה איתו. אותנו. אבל גם אם נתחתן בגן הפעילות, נביא אותו לכאן ונדאג שמישהו ישמור אותו ". "אנחנו מאוד רוצים שהוא ילך איתנו לחופה, אבל לא ניסינו, אמרנו מה יקרה-זה יקרה. יצאנו מהמרפסת לראות את האורחים באותו יום, הוא היה שם, מריח את הפרחים "התקשרנו אליו, הוא הלך איתנו לחופה. "הוא בחצר, מסתובב בכיכר, רוקד איתנו, מסתובב בין האורחים. הוא כוכב".

    אפילו רונאלדו היה בחתונה

    פודל רונאלדו י גם לבש להנציח את האירוע עבור דניאל ונווארט ההלבשה המוקפדת היא חלק חשוב בחתונה. החל מהחליפה של נווארט ועד צורת שמלת הכלה גם הפודל של מסי יונייטד לבוש היטב להנצחת האירוע. דניאל סיפר על אהבתם לילד כשהלשון בחוץ ותפקידו בחתונה: "רונאלדו, בן 3 וחצי, הוא כלב ייחודי. אימצנו אותו יחד. הוא היה בן 5 חודשים., היינו יחד במשך שישה חודשים. הוא השתייך למשפחה ביפו, והוא החליט שאין "היה לה זמן לטפל ברונאלדו, ובעלי הלך לראות אותו". הוא חזר לאהוב, ואני הלכתי איתו למחרת. "האמת היא שהוא היצור המוזר והאלימות ביותר שראיתי אי פעם! לקחנו אותו משם באותו רגע".

    חברת הסעות לחתונה בין הבודדות בארץ שמבצעות את השירות.

    Scroll to Top