קבלו הצעת מחיר

    הסעות לחתונה בחיפה

    הסעות לחתונה בחיפה

    ראשי פרקים

    מתלבטים האם להזמין הסעות לחתונה בחיפה ? אתם לא לבד ! המשיכו לקרוא.

    אחד השיקולים מדוע אנשים לעיתים מורידים את האפשרות לעריכת אירוע במקומות מרוחקים הוא בגלל המרחק של האורחים למקום ההגעה לאולם קשיי, חניה וכדומה. הסעות לחתונה הפתרון המושלם לבעיה זו.

    מחפשים הסעות לחתונה בחיפה? ברוכים הבאים אל אתר הסעות לחתונה

    מה אנחנו מציעים ?

    אנחנו מציעים פתרונות הסעה לכל אירוע ולכל מטרה. ברשותנו אוטובוסים ומיניבוסים חדשים. כולם מעוצבים ובטיחותיים המתאימים לכל אירוע ובמיוחד להסעות לחתונה..מארגנים אירוע? כדאי שתיקחו מספר שיקולים בחשבון כדי לארגן את האירוע המושלם ביותר.

    גרים בחיפה מקום מיוחד לחגיגות אירועים שונים כמו חתונות, מחפשים אפשרויות הסעה לכל האורחים למרכז? אנו מאפשרים לכם לקבל הסעות לחתונה הכוללות אוטובוסים מפוארים ומיניבוסים מיוחדים לחתונה שלכם. כל הרכבים שלנו  יוצרים אווירה תוססת ונעימה המושלם לאירוע מוצלח ובלתי נשכח. המקום המיוחד מעניק אווירה יוצאת דופן ואנרגיה מדהימה.

    מה השיקול להזמין הסעות לחתונה בחיפה?

    הסעות לאירועים במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס שיאפשרו לאורחים שלכם להשאיר את הרכבים מאחור. לא לעמוד בחוסר סבלנות בפקקים והכי חשוב לא לחפש מקומות חניה…כי כמעט ואין! במיניבוס עד 20 איש או אוטובוס עד 55 איש . כל המשפחה והחברים ייסעו יחדיו. כך תתחילו את החגיגות כבר בהסעה עם ארגון של משחקים/פעילויות או סדנאות תוך כדי נסיעה להפוך גם את הנסיעה לשם לחוויה מיוחדת.

    צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר מיוחדת עבור האירוע שלכם. נציגנו ישמחו להעניק לכם את כלל הפרטים הנדרשים ולהתאים בהתאמה אישית לחתונה שלכם . אנחנו נדאג לספק לכם הסעה לאירוע המיוחד שלכם.

    מאמרים קשורים : הסעות לחתונה בקריות

    השכרת אוטובוס לחתונה בחיפה 

    יותר ויותר זוגות בוחרים להתחתן בחיפה. המיקום הטוב והאווירה המיוחדת מהווים מוקד משיכה לזוגות רבים. אולם, עם הפופולריות מגיעים העומסים, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה ומציעים השכרת אוטובוס לחתונה בחיפה. שירות הסעות האוטובוס שלנו נועד להתמודד עם הפקקים וקשיי ההגעה של האורחים, ולהקל על כולם. אנחנו מודעים לכך שתכנון חתונה הינו אירוע שיכול להיות מלחיץ. לכן, אנחנו מציעים עבורכם לתכנן את כל מערך ההסעות, באמצעות מעטפת ייעוץ ותכנון מלאה.

    בנוסף, אנחנו מחזיקים בניסיון רב בניהול מערכי הסעות לחתונות. אנחנו ניעזר בניסיון זה על מנת לחלק את האורחים לאוטובוסים בהתאם למיקומם הגיאוגרפי. בדומה, אנחנו נתכנן את מסלולי הנסיעה באופן שיימנע מהפקקים ויהיה היעיל ביותר. כך, לא תצטרכו לחשוש מאיחורים של אורחים או מעיכובים בדרך. אנחנו נדאג להביא את האורחים בדיוק בזמן לתחילת החתונה, ותסמכו עלינו שהכל יתקתק כמו שעון. אנחנו מעסיקים נהגים קפדנים המתואמים גם ביניהם, כך שכל האוטובוסים יגיעו יחד בזמן שתרצו. בדומה, הנהגים שלנו ידאגו שכל אחד יגיע לביתו בשלום.

    אוטובוס לחתונה בחיפה
    אוטובוס לחתונה בחיפה

    מידיבוס לחתונה בחיפה

    זוגות רבים המתכננים הסעות לחתונה מודעים ליתרונות שבהסעות, אך חוששים מההוצאות. בדיוק לשם כך אנחנו מציעים שירותי הסעות מידיבוס לחתונה. הסעות המידיבוס שאנחנו מפעילים נועדו לספק את אותה חוויית נסיעה לאורחים במחיר לכל כיס. חתונה היא אירוע יקר, ולכן אנחנו מציעים את שירות המידיבוס כפתרון ביניים לקבוצות בינוניות. אנחנו נאפשר לכם גמישות בתכנון החלוקה של האורחים לרכבי ההסעה, ותוכלו להימנע מהסעות גדולות מדי. 

    בתוך כך, אנחנו מחזיקים בצי מידיבוסים ייעודי עבור הסעות לחתונה, המאובזר בהתאם לכך, ביד רחבה. אנחנו מאמינים שהאירוע מתחיל כבר מהדרך. לכן, אנחנו דואגים שיהיה את כל מה שצריך כדי להכניס את האורחים שלכם לאווירה שמחה. במידיבוסים שאנחנו מפעילים יש מערכות סאונד וקריוקי מעולות כדי לשמוע מוזיקה, ואורות חגיגיים שעושים שמח. 

    באופן זה, אנחנו נדאג שהאורחים שלכם מגיעים במצב רוח שמח לחתונה, מוכנים להרים את האירוע לשמיים. זאת ועוד, אנחנו נאפשר לאורחים שלכם לשתות, שכן אנחנו ניקח את ההגה לידיים. האורחים שלכם ישמחו שהם יכולים לשתות ולהשתחרר.

    מיניבוס לחתונה בחיפה

    איך משכירים מיניבוס לחתונה בחיפה בצורה הכי נכונה? על מנת שתוכל לארגן הסעות מיניבוס לחתונה בחיפה עליך לדאוג מבעוד מועד לנקודת ההתייצבות של המיניבוס , ולוודא שהיא מקובלת על מי שעתיד להשתמש בהסעה. . ברוב המקרים, אלה הם האזורים המרכזיים ביותר בערים הגדולות שאליהם המוזמנים צריכים להגיע. עדיף להוציא מיניבוסים רבים מרובים ממרכזים שונים, כך שכל אורח יוכל לבחור את מיניבוס לחתונה בחיפה במקום שנוח לו ונגיש לו להגיע אליו בקלות. . בנוסף, על מנת לסגור מיניבוס הסעות לחתונות בחיפה, עדיף לסגור את כל הפרטים מול חברת המיניבוסים מספר ימים לפני החתונה כדי לא להיכנס ללחץ. לחץ אחרי הכל הינו הגורם מספר 1 לטעויות. בנוסף יש יותר מדי גורמים שאתה צריך לדאוג לגביהם, ואתה לא רוצה ללכת להתפזר דווקא בימים הכי קריטיים לפני החתונה. לכן, אם תסגרו את כל הפרטים עם חברת ההסעות. תוכלו להיות בטוחים שלא יהיו הפתעות לא נעימות במהלך הנסיעה.

    מיניבוס לחתונה בחיפה מחיר – החל מ 150 ש״ח !!!

    לרוב המחיר הממוצע יהיה באיזור 1000 ש״ח להסעה הלוך ושוב.

    השכרת מיניבוס לחתונה בחיפה לא תהיה יקרה בכלל כפי שנהוג לחשוב . הסעות מיניבוס לחתונה בחיפה הוא שירות די חובה אפשר להגיד אפילו. לכן, חשוב להדגיש שמחיר השירות כלל לא יקר , אפילו אם תצטרכו מיניבוס מהדרום הרחוק אל חיפה. נכון ף המון חברות הסעה דורשות מחירים יקרים , אולם אם תבצעו סקר שוק מובטח לכם מחיר הוגן וסביר . ״ חברת הסעות לחתונה ״ מתחייבת להתחרות בכל מחיר. בהנחה שניתן ע״י חברת הסעות מסודרת ומורשית.

    לימוזינה לחתונה בחיפה

    אם אתם מחפשים פתרון הסעה ייחודי לחתונה שלכם, הסעות הלימוזינה לחתונה שאנחנו מפעילים הן הפתרון. אנחנו מציעים עבורכם שירות וי איי פי, ונדאג להביא אתכם בשיא הקלאסה לחתונה. באופן זה, לא יהיה אף אורח שישכח את החתונה שלכם, ואנחנו נדאג שכולם יזכרו את היום המיוחד שלכם. בנוסף, באמצעות חוויית הנסיעה המעולה שאנחנו מציעים, אנחנו נדאג שתרגישו הכי מיוחדים בעולם ביום שלכם. 

    מחירון הסעות מיניבוס לחתונה בחיפה

    סוג הסעה

    מחיר

    מידע נוסף ושעת יציאה מומלצת כדי להגיע 19:30 לאולם

    מיניבוס מחיפה עד 100 ק״מ הלוך חזור

    800 -1400 ₪

    מרחק שווה לדוגמא חתונה מחיפה לקיסריה – מומלץ לצאת בשעה. 18:00

    הסעה במיניבוס עד 150 ק״מ מחיפה

    1000 – 1600 ₪

    שווה לנסיעה לגעש או שפיים הלוך ושוב. מומלץ לצאת בשעה 17:45.

    מיניבוס עד 200 ק״מ הלוך חזור מחיפה

    1300 – 1800 ₪

    כמו נסיעה לתל אביב הלך ושוב. בערך שיעתיים נסיעה מומלץ להזמין ל 17:30

    מיניבס מחיפה עד 300 ק״מ הלוך ושוב

    1800-2599 ₪

    שווה לנסיעה מחיפה לאשקלון. מומלץ לצאת ב 16:45 בגלל התנועה

    הסעות לחתונה בחיפה מחיר ?

    מחיר השירות מורכב מהמון פרמטרים.

    ראשית סוג הרכב , האם זה הסעות אוטובוס לחתונה ? או שאולי מיניבוס לחתונה ? או בכלל מיניבוס לימוזינה לחתונה ?

    אוטובוס מחירו מתחיל ב800 ש״ח ועד 2000 ש״ח

    מיניבוס מתחיל במחיר של 600 ש״ח ועד 1800 ש״ח

    מיניבוס לימוזינה יכול להתחיל ב1700 ש״ח ועד 3000 ש״ח

    מתעניינים בהסעות לחתונה בחיפה או מחיפה ?

    פנו עכשיו אל חברת הסעות לחתונה ותקבלו מחירים מעולים

    מיניבוס לחתונה בחיפה
    מיניבוס לחתונה בחיפה
    Scroll to Top