קבלו הצעת מחיר

    השכרת מיניבוס לימוזינה לחתונה

    מיניבוס לימוזינה לחתונה

    ראשי פרקים

    למה שנזמין מיניבוס לימוזינה לחתונה?

    רוצים להגשים חלום? להפוך פנטזיה למציאות? להתחתן כמו באגדות?
    אנחנו מציעים לכם יום חתונה מהסרטים מעבר לכל דמיון ובמחיר השווה לכל כיס.
    את היום המיוחד שלכם אתם צריכים לחגוג כמו שצריך, להתעורר בבוקר עם פרפרים בבטן, להתארגן להתלבש להתאפר ולמטה יחכה לכם הנהג הפרטי שלכם עם מיניבטס לימוזינה מדהימה, מסוג מרצדס בצבע שחור, יפה מבחוץ ומפנקת מבפנים ותוכלו להזמין עוד 13 חברים לחגוג איתכם את היום המיוחד שלכם להצטרף אליכם לצילומים ולשמוח יחד איתכם.

    השכרת מיניבוס לימוזינה – הזדמנות של פעם בחיים

    השכרת לימוזינה לחתונה חלום של כל חתן וכלה, משדרג לכם את היום המיוחד בכמה רמות כי מתי עוד יצא לכם לנסוע בלימוזינה מפוארת? עם נהג צמוד, בר אלכוהול מפנק, מוסיקה ותאורה ממש כמו במסיבה, להתחיל את היום בפינוק יחד עם כל החברים והמשפחה.
    דמיינו את היום שלכם מתחיל אתם מתעוררים סוף סוף ליום לו חיכיתם כבר מספר חודשים, לאחר כל הארגונים שלכם והסידורים הגיע היום המיוחל, תרצו לשאוב ממנו את המקסימום ליהנות ממנו כמה שיותר עם האנשים החשובים לכם, איזו עוד דרך מוצלחת יש מלהתחיל את היום עם השכרת לימוזינה לחתונה?!

    מהו צי הלימוזינות של חברת הסעות לחתונה?

    ברשותנו 3 לימוזינות מיוחדות ,יחידות בארץ אשר לא תמצאו באף מקום , ומערך הסעות לחתונה . לימוזינה להשכרה בצפון, לימוזינה להשכרה בדרום, לימוזינה לחתונה במרכז, השכרת לימוזינה לאירועים, רכבי יוקרה בכלל הדגמים המפוארים ביותר ועוד מגוון פתרונות הסעה מיוחדים ויוקרתיים שיתאימו לכל אירוע.
    תוכלו ליצור קשר כבר היום עם חברת הסעות לחתונה לקבלת מידע נוסף על השכרת לימוזינה לחתונה והשכרת דגמים נוספים והכול במחירים אטרקטיביים ביותר!
    צרו קשר עוד היום והזמינו את מיניבוס הלימוזינה לחתונה עליה תמיד חלמתם, הפכו לנסיך ונסיכה ליום אחד הפכו את היום שלכם למיוחד עוד יותר ותחוו יחדיו חוויה מיוחדת במינה.

    אם בא לכם להפתיע את בן/בת הזוג שתמיד חלם לנסוע על לימוזינה לחתונה דרך מוצלחת לתת מתנה מרגשת עם חוויה שתשדרג לכם את יום החתונה. המתנה המושלמת לזוג המושלם.
    השכרת מיניבוס לימוזינה לחתונה תבטיח לכם 100% הנאה
    צוות הסעות לחתונה יסייע לכם בכל שאלה

    אז איך זה עובד ?

    ישנם כמה אפשרויות , אפשרות אחת היא לשכור את הרכב למספר שעות בודדות רק לצורך הצילומים , אפרות שניה היא לקחת את הרכב לחצי יום ואז מיניבוס הלימוזינה יסייר אתכם במספר מקומות, יצטלם אתכם , ויסיע אתכם לאולם , אפשרות שלישית היא שיקח אתכם , יסייר אתכם , וגם יקח וגם יחזיר אתכם מהאולם לבסוף, והאפשרות האחרונה הינה שירות הvip שלנו שהינו ליום שלם וכולל בר עשיר של שתיה קלה וחריפה

    אז מה המחיר של השכרת מיניבוס לימזינה לחתונה?

     

    רוצים לשמוע עוד ?

    5/5
    Scroll to Top